Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.91р. Покупці мають право на обмін або повернення товарів належної якості протягом 14 календарних днів, не рахуючи дня купівлі при умові виконання всіх норм передбачених Законом.

     Згідно Додатоку №3 до постанови Кабінету Міністрів Українивід 19 березня 1994 р. №172 в перелік товарів які не підлягають  поверненню входять:

Ці товари можливо повернути лише по причині браку або невідповідності замовленню.

 

ЯКИЙ ТОВАР МОЖЛИВО ОБМІНЯТИ / ПОВЕРНУТИ

Для повернення товару він має бути новим, без слідів використання, не мати подряпин, пошкоджень, має бути збережена первинна комплектація, упаковка, етикетки та маркування. Якщо данні вимоги не виконані за магазином залишається право відмовити покупцеві у обміні чи поверненні.

Забираючи товар у відділенні Пошти/кур’єра, ви автоматично погоджуєтесь з якістю товару.

Будь ласка, уважно перевіряйте товар при отриманні у відділенні чи біля кур’єра!

Для обміну товару належної якості повинні бути виконані наступні умови:

1.      Товару не має у перечні тих товарів, що не підлягають поверненню згідно законодавства.

2.      Товар не був у використанні.

3.      Пройшло менше 14 днів з моменту придбання

 

 ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН

Для повернення товару необхідно звернутися до служби підтримки за телефоном вказаним на сайті або написати у мессенджер.

Товари/техніка належної якості повертаються на адресу, яку повідомить менеджер при зверненні покупця. Повернення відбувається за рахунок покупця.

Повернення гарантійних товарів або товарів в яких виник брак проводиться на адресу, яку повідомить менеджер. Після отримання товару/техніки протягом 5 днів проводиться діагностика товару та при підтвердженні поломки чи браку приймається рішення про гарантійний ремонт або заміна товару.

Уразі підтвердження браку магазин робе обмін товару або по узгоді поверненння коштів за товар покупцеві. 

Якщо брак не підтверджено – товар буде повернуто покупцеві без компенсації вартості доставки.